فرماندار  لاهیجان در این جلسه گفت:وظیفه همه ما به عنوان اعضای شورای اداری در این مقطع حساس همچون گذشته همراهی ، وحدت و همدلی در پیشبرد امور مردم در شهرستان است .

سیداسماعیل میرغضنفری  افزود: جایگاه و تریبون نماز جمعه علاوه بر انجام عبادت خالصانه  ،مکان سخن رسای مردم و نظام است و مکانی است که دردها ، مشکلات  و خواسته های بجای مردم  باید به گوش مسئولان رسانده شود و عامل وحدت جامعه اسلامی  باشد.

وی خاطرنشان کرد: جایگاه نماز جمعه برتر و والاتر از دسته بندی های سیاسی  و گروه بندی است و امیدواریم بتوانیم در زیر بیرق نظام  و زیر سقفی بنام جمهوری اسلامی در مکانی که از یادگاران و افتخارات سند نظام است بنام مصلی نماز جمعه  با حضور اعتقادی مردم در کنار هم باشیم و  مدیران در کنار امام جمعه برای رفع مشکلات مردم این سامان تلاش کنند.

وی اظهار داشت: خروجی که در وحدت و همدلی حاصل می شود هیچگاه در تقابل و در برخوردهای سیاسی و اجتماعی حاصل نخواهد شد و دشمن هرچه تلاش کند بین ملت و دولت اختلاف ایجاد نماید تا زمانی که سایه مقام معظم رهبری و ولایت در این کشور جاری است دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد .

فرماندار لاهیجان گفت: همانگونه که امام راحل فرمود تا زمانی که در زیر چتر ولایت فقیه هستیم از آسیب ها مصون خواهیم بود و  امروز دشمنان نگران این هستند که ایران اسلامی به جایی رسیده که رییس جمهوری آمریکا به دریوزگی افتاده است که با رییس جمهوری کشور ما ملاقات کند.

میرغضنفری با تشکر از امام جمعه موقت لاهیجان  افزود: انتخابات اصل و آبروی نظام است و بر اساس نظرات مقام معظم رهبری رای مردم حق الناس است که مسوولان باید اصلی بی طرفی را رعایت نمایند و در حفظ این امانت مردم امانت دار باشند.

وی تاکید کرد: علما و خانواده معظم شهدا باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند چون هرچه مردم بیشتری پای صندوق های رای حاضر شوند نظام بیمه خواهد شد و بیمه نظام هم مشارکت و پشتیبانی مردمی است که با حضور پرشکوه مردم در انتخابات تجلی می یابد.

جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان روز جمعه با محوریت معرفی امام جمعه جدید این  شهرستان با حضور نماینده شورای سیاست گزاری ائمه جمعه کشور  و استان در فرمانداری شهرستان لاهیجان برگزار شد.

قبل از این نیز حجت الاسلام مهدی صدیق امام جمعه شهرستان لاهیجان بود که چندی قبل بازنشسته شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.