تیم فوتبال سپیدرود رشت عصر جمعه در جریان این دیدار از هفته شانزدهم این رقابت ها در ورزشگاه سردار جنگل رشت ، در یک هوای سرد و بارانی و در حضور نزدیک به یک هزار تماشاگر با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم بادران تهران شد.

در این مسابقه و در نیمه اول ، ابتدا تیم سپیدرود در یک حمله موقعیت مناسبی را به دست آورد اما بلافاصله این حمله توسط تیم بادران جواب داده شد تا بازی با روند متعادلی به پیش برود اما در دقایق پایانی نیمه اول، تیم بادران به گل برتری دست یافت و کیوان امرایی بازیکن این تیم از روی نقطه پنالتی اولین گل را به ثمر رساند.

در یکی از حملات تیم بادران ، توپ به دست یکی از مدافعان تیم سپیدرود اصابت کرد که داور این دیدار بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد که این پنالتی توسط امرایی به گل تبدیل شد تا تیم بادران با برتری برابر میزبان خود به بازی ادامه دهد.

اما این پایان کار در نیمه اول نبود چون در دقایق تلف شده این نیمه، دوباره تیم بادران تهران به گل دست یافت و ایمان غلامی بازیکن تازه وارد این تیم دومین گل بادران را به ثمر رساند تا تیم میهمان با اندوخته ای بسیار مناسب نیمه اول را به اتمام برساند.

با شروع نیمه دوم تیم سپیدرود بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵۱ محمد دادرسی بازیکن این تیم با یک ضربه محکم تنها گل تیم سپیدرود را به ثمر رساند تا سرخپوشان رشتی با روحیه بهتری این نیمه را ادامه دهند.

اما در ادامه مسابقه، تیم بادران دوباره موفق به  گلزنی شد و ایمان غلامی در دقیقه ۶۵ دومین گل خود و سومین گل تیم بادران را به ثمر رساند تا علاوه بر اینکه تیم سپیدرود یک شکست سنگین خانگی دیگر را متحمل شود، این بازیکن با به ثمر رساندن دو گل ، تعویض طلایی این بازی لقب گیرد. 

تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیب سیدمهدی اسلامی (میلاد تولایی)، امید سام کن ، ساسان شیرمردی ، مهیار نوری ، مجتبی محبوب مجاز، محمدرضا زینال خیری ، میثم فردوسی ، آرین فتوحی ، هومن ربیع زاده ، یاسر حاتم زاده (میلاد احمدی) و محمد دادرسی و با سرمربیگری نادر دست نشان به مصاف بادران رفت.

تیم فوتبال بادران تهران نیز با ترکیب کورش ملکی ، یوسف سیف پناهی ، عبدالرضا زارعی ، محسن سیف چغایی ، داود رجبی ، محمد رحمتی ، ابوالفضل ابراهیمی (شاهین شفیعی)، مجید قشقایی ، عرفان پورافراز (ایمان غلامی) ، محمدصادق پاک قدم و کیوان امرایی (یاسر وکیلی) و با سرمربیگری فرهاد کاظمی رو در روی سپیدرود قرار گرفت.

قضاوت این دیدار را ، رضا عادل با کمک های رحیم حاجیلو و سعید باهنر برعهده داشتند که در جریان این مسابقه، مجید قشقایی و یاسر وکیلی از تیم بادران تهران و مجتبی محبوب مجاز از تیم سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند.

پیش از این بازی و تا پایان هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، بادران تهران با ۲۲ امتیاز در مکان هشتم و سپیدرود رشت با ۱۵ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.