مازیار غلامی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نقشه های هواشناسی نشاندهنده استقرار جریانات جنوبی در منطقه است؛ بنابر این در بعضی نقاط وزش باد گرم گاه شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها در استان  تا فردا ( دوشنبه) پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: به تدریج از روز دوشنبه با نفوذ و تقویت سامانه بارشی و سرد ،  ابرناکی ، کاهش دما ، احتمال رعد و برق ، وزش باد و بارندگی گاهی شدید و خیلی شدید و  در ارتفاعات بارش برف تا سه شنبه مورد انتظار است.

غلامی اضافه کرد : برای روز دوشنبه شاهد  آسمان قسمتی تا ابری و مه آلود ، به تدریج  بارندگی و وزش باد ، بویژه عصر و شب گاهی شدید و خیلی شدید ، احتمال رعد و برق ، کاهش دما و اواخر وقت در ارتفاعات برف خواهیم بود.

وی ادامه داد:  برای روز سه شنبه نیز آسمانی ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد ( گاهی خیلی شدید) ، ارتفاعات بارش برف به تدریج کاهش ناپایداری ، عصر و شب کاهش ابر مورد انتظار است.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان به بیشینه و کمینه دمای استان  طی شبانه روز گذشته  نیز اشاره و بیان کرد: بیشینه و کمینه دمای استان طی شبانه روز گذشته به ترتیب در لاهیجان به  ۲۸ درجه سلسیوس و در شهرهای دیلمان  و ماسوله به شش درجه سلسیوس رسید.

 وی بیان کرد: بیشینه و کمینه دمای رشت نیز طی شبانه روز گذشته برای رشت ۲۶ و ۹ درجه سلسیوس ثبت شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.