به گزارش خبرنگار ایرنا اسماعیل حیدری آزاد روز یکشنبه در حاشیه آغاز ثبت نام از کاندیداهای انتخاباتی شهرستان انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری انتخابات یکی از اصل های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب با مشارکت خود مردم شایستگان این ملت راهی مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر  شدند و باید بگویم انتخاب اصلح توسط خود مردم صورت می گیرد .

وی با اشاره به اینکه چهار اصل سلامت و امنیت انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در آن و رقابت سالم بین کاندیداهای نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی در دستور کار فرمانداری است افزود: امروز در آغاز ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تمام تلاش دست اندرکاران انتخابات کشور خصوصا در شهرستان انزلی بر اساس اصل بی طرفی است و تمام سعیمان را در برگزاری انتخابات شایسته برای مردم و نظام انجام می دهیم.

فرماندار انزلی تاکید کرد: اصل انتخابات بر مشارکت حداکثری مردم بنا نهاده شده و انتظار می رود همانند انتخابات گذشته مردم این بار نیز با بصیرت خویش افراد مفید به حال شهرستان ، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی را  انتخاب کنند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ حرمت رقیبان از سوی نامزدهای انتخاباتی تصریح کرد: از داوطلبانی که بعدها به عنوان نامزدهای انتخاباتی وارد عرصه می شوند انتظار می رود در نهایت رعایت حرمت های افراد مختلف و با استفاده از فضایی که قانون در اختیار آن ها گذاشته بر مبنای حداکثر استفاده از مبانی قانونی فعالیت کنند تا علاوه بر افزایش مشارکت مردمی، انتخابات پرشور و پاکی را در سطح شهرستان انزلی برگزار کنیم.

حیدری آزاد با تاکید بر ضرورت ایجاد روشنگری از سوی رسانه ها گفت : رسانه ها باید به عنوان چشم بینای جامعه با رعایت بی طرفی حضور حداکثری مردم را بازتاب دهند .

وی با اشاره به فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی که میزان رای ملت است خاطر نشان کرد: در هر انتخاباتی تعیین کننده مردم هستند و رسانه ها باید بسیاری از موارد را با رعایت اصل امانت داری و صادقانه به سمع و نظر مردم برسانند.

فرماندار شهرستان انزلی تاکیدکرد: رسانه های باید روشنگر باشند ولی تبلیغ کننده برای افراد یا کاندیدای خاصی نبوده و اصل بی طرفی را رعایت کنند.

به گزارش ایرنا، با آغاز ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رسما این انتخابات کلید خورد و در روز اول حسن خسته بند، امیر احمدی فرد، حسن دادرس، فیروز خوشحال، سید نریمان آتشین و  سید بدرالدین بدری برای حضور در انتخابات این دوره نمایندگی مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.