در جریان هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ جوانان باشگاه های استان گیلان ، تیم های همشهری سپیدرود و کیانمهر رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود به برتری رسید.

سپیدرودی ها که رقابت های لیگ جوانان گیلان را قدرتمند آغاز کرده اند، در این دیدار نیز با برتری برابر حریف خود و کسب هر سه امتیاز این بازی ، همچنان به روند صدرنشینی خود ادامه و  فاصله خود را با سایر رقبا نیز افزایش دادند.

همچنین در دیگر بازی های برگزار شده از هفته سیزدهم این رقابت ها ، تیم فوتبال جوانان شهرداری رشت با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فوتبال جوانان نیل رود جوکندان به پیروزی رسید و تیم فوتبال جوانان شاهین جوان لاهیجان نیز با نتیجه یک بر صفر نصر رشت را مغلوب کرد.

در سایر بازی های انجام شده نیز ، تیم فوتبال جوانان شهرداری تولمشهر با نتیجه یک بر صفر موفق به شکست تیم شهدای نویر بندرانزلی شد و بازی تیم های فوتبال جوانان شهرداری ماسال و شهرداری فومن با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

اما در پرگل ترین بازی هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ جوانان گیلان، تیم های بنادر و دریانوردی بندرانزلی و آینده سازان سیاهکل به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی انزلی با نتیجه چهار بر سه برابر حریف خود به برتری رسید.

در جدول رده بندی این رقابت ها نیز تا پایان هفته سیزدهم ، تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت با کسب ۳۳ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد ، تیم فوتبال جوانان شهرداری فومن با ۲۷ امتیاز دوم است و تیم فوتبال شهرداری رشت با ۲۲ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.

در رقابت های فوتبال لیگ جوانان باشگاه های استان گیلان ، ۱۲ تیم  به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

     

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.