مازیار غلامی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نقشه های هواشناسی نشاندهنده استقرار  جریانات جنوبی در منطقه است؛ بنابر این در بعضی نقاط وزش باد گرم گاهی شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها در استان  پیش بینی می شود.

وی اظهار کرد: به تدریج از روز دوشنبه با نفوذ و تقویت سامانه بارشی و سرد ،  ابرناکی ، کاهش دما ، رعد و برق ، وزش باد و بارندگی گاهی شدید و در ارتفاعات بارش برف به تناوب تا پایان هفته مورد انتظار است.

 وی آسمان استان را برای روز  یکشنبه صاف تا قسمتی ابری ، بعضی نقاط مه ، وزش باد جنوبی  گرم و گاهی شدید، به ویژه ارتفاعات و دامنه ها  و طی بعد ظهر و شب افزایش ابر پیش بینی کرد.

غلامی اضافه کرد : برای روز دوشنبه نیز آسمانی  قسمتی تا ابری و مه آلود ، به تدریج بارندگی و وزش باد ( گاهی شدید به ویژه برای عصر و شب ) احتمال رعد و برق ، کاهش دما و طی شب بارش برف را در ارتفاعات  استان شاهد خواهیم بود.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای استان را طی شبانه روز گذشته برای منجیل  و رودبار ۱۹ و برای دیلمان شش درجه سلسیوس و بیشینه و کمینه دما برای رشت را نیز طی شبانه روز گذشته ۱۷ و ۹ درجه سلسیوس اعلام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.