رئیس هیات جودو و کوراش استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در اولین دوره این رقابت ها که در خراسان رضوی برگزار شد و جنبه انتخابی تیم ملی را داشت، ورزشکاران گیلانی موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

کامران پوریوسفی افزود : در پایان این رقابت ها و در وزن ۱۰۰- کیلوگرم ، محمدحسن رستمی ورزشکار شایسته گیلانی با غلبه برابر همه رقبای خود مقام قهرمانی و مدال طلای اولین دوره مسابقات تاتار کوراش قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد : همچنین علیرضا چراغی دیگر ورزشکار شایسته گیلانی در این مسابقات و در وزن ۶۵- کیلوگرم، موفق به کسب عنوان سومی شد تا مدال برنز این دوره از رقابت ها را بر گردن بیاویزد.

وی بیان کرد : صادق پاریاب دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در اولین دوره مسابقات در وزن ۷۵- کیلوگرم مقام پنجمی را کسب کرد تا تیم گیلان علاوه بر تصاحب یک مدال طلا و یک مدال برنز، یک مقام پنجم را نیز  بدست بیاورد.

رئیس هیات جودو و کوراش گیلان خاطرنشان کرد: اولین دوره مسابقات تاتار کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور ۱۲۰ ورزشکار از استان های مختلف کشور در ۱۰ وزن در شهرستان قوچان خراسان رضوی برگزار شد.

پوریوسفی یادآور شد: تاتار کوراش که ورزشی شبیه به کشتی و جودو است ، همانند انجمن های جوجیتسو ، کوراش و قزاق کوراش تحت پوشش فدراسیون جودو قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.