در جریان این دیدار که عصر جمعه برگزار شد ،تیم فوتبال داماش گیلانیان در یک بازی برتر با نتیجه دو بر صفر برابر تیم فوتبال شهرداری تبریز به پیروزی دست یافت تا علاوه بر کسب یک پیروزی خانگی دیگر، در جدول رده بندی نیز صعود کند.

این مسابقه، از هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان در ورزشگاه سردارجنگل رشت در هوایی نیمه ابری و در حضور نزدیک به یک هزار تماشاگر برگزار شد.

داماشی ها در این دیدار و در نیمه اول بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق اولیه نیز به گل برتری دست یافتند و سعید باقرپسند بازیکن این تیم در دقیقه هشتم موفق به گلزنی شد تا تیم داماش راحت تر به بازی ادامه دهد.

پس از به ثمر رسیدن این گل ، تیم داماش همچنان بر بازی تسلط داشت و با حمایت طرفداران خود موقعیت های مناسب گلزنی نیز به دست آورد تا اینکه در دقیقه 44 سینا شاه عباسی بازیکن این تیم دومین گل داماش را به ثمر رساند.

در نیمه دوم نیز تیم داماش بر بازی مسلط بود و بارها فرصت مناسب گلزنی به دست آورد اما در نهایت بازیکنان این تیم نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند و در نهایت  این دیدار با نتیجه دو بر صفر خاتمه یافت.

قضاوت این دیدار را  وحید زمانی با کمک ها؛ بهمن عبداللهی و احد طوسی انجام داد و در جریان این بازی ، بهتاش میثاقیان، سینا شاه عباسی و حسین فاضلی از تیم داماش و محمد شاه محمدی از تیم شهرداری تبریز، کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال داماش گیلانیان با ترکیب ایمان صادقی، محمد مختاری، سینا شاه عباسی، آزاد جعفرزاده، بهتاش میثاقیان، محمد رستمی، میثم میرپسندیده، جابر نصیری( میلاد صفایی) ، میعاد یزدانی( سیدسجاد موسوی)، حسین فاضلی( مهدی محمدنظر پناه) و سعید باقرپسند به سرمربیگری سیامک فراهانی به مصاف شهرداری تبریز رفت.

همچنین تیم فوتبال شهرداری تبریز نیز با ترکیب آرمان ایازلو، محمد شاه محمدی ، محمد صادقی (مهدی جبارزاده)، سپهر ایزدی (سجاد کریم زاده)، سیامک رضایی ، رامین خلیل پور، محمد قنبری ، جواد علی بابایی (آرمین محمدی)، عرفان سیدی ، حسین فلاحیان و امین شجاعیان و با سرمربیگری بهاءالدین پناهی رو در روی داماش قرار گرفت.

پیش از این دیدار و در جدول رده بندی ،تیم فوتبال داماش گیلان با انجام  14 بازی و کسب 21 امتیاز در مکان هشتم و تیم فوتبال شهرداری تبریز با انجام 13 بازی و کسب پنج امتیاز در انتهای جدول 18 تیمی این رقابت ها قرار داشتند که با توجه به نتیجه این دیدار، تیم داماش به طور موقت به رده پنجم جدول صعود و تیم شهرداری تبریز نیز همچنان در انتهای جدول قرار گرفت. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.