علی امیدوار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ستاد انتخابات وزارت کشور و فرمانداری های شهرستان های استان آمادگی دارند تا  از دهم آذرماه جاری از ساعت هشت تا ۲۲ به مدت یکهفته ، از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  ثبت نام کنند.

وی  فضای سیاسی استان را در حال حاضر آرام عنوان و تصریح کرد: تعامل و همدلی خوبی نیز  بین دستگاه های انتخاباتی وزارت کشور و دستگاه های امنیتی و نظارتی  وجود دارد و  این همکاری در جهت مشارکت و هم افزایی مشارکت سیاسی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: انتظار استاندار نیز  این است که از اعمال سلیقه های مختلفی  که به برگزاری انتخابات پرشور آسیب   می رساند، بکاهیم  و در جهت همگرایی بیشتر قدم برداریم.

امیدوار  با بیان اینکه تا کنون چهارمین جلسه کمیسیون انتخابات را در استانداری برگزار کردیم ، اظهار داشت:  به فرمانداران ابلاغ شده تا جلسات کمیته انتخابات را برگزار و عوامل اجرایی را به تدریج معرفی کنند.

معاون سیاسی اداره کل سیاسی انتخابات استانداری گیلان با  بیان اینکه ستاد انتخابات چندی قبل به صورت نمادین توسط استاندار و مجموعه انتخابات در استان افتتاح شد، گفت: اکنون به فرمانداران ابلاغ شده تا  برای ثبت نام کاندیداها آمادگی لازم را داشته باشند و تمهیدات آن فراهم شود.

استان گیلان با افزون بر ۱۴ هزار کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر و ۱۶ شهرستان، دارای ۱۱ حوزه انتخابیه و ۱۳ نماینده در خانه ملت است و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.