رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان عصر سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور در خرم آباد ، وزنه برداران گیلانی موفق به کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز شدند.

اصغر ابراهیمی افزود: در این رقابت ها ،  سجاد نیری وزنه بردار جوان و شایسته گیلانی در وزن ۸۱- کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفت که در نهایت با درخشش در این وزن موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز رقابت های قهرمانی جوانان کشور شد.

وی ادامه داد: همچنین رضا خلیف دیگر وزنه بردار شایسته گیلانی در وزن ۷۳ کیلوگرم در رقابت های قهرمانی جوانان کشور حضور یافت که در نهایت این وزنه بردار موفق به تصاحب یک مدال برنز این دوره از مسابقات شد.

رئیس هیات وزنه برداری گیلان بیان کرد: تیم وزنه برداری این استان با هشت وزنه بردار در رقابت های وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور در خرم آباد حضور یافت  که دو مربی و یک سرپرست نیز این تیم را در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور همراهی می کردند.

  در رقابت های وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور ، زبده ترین ورزشکاران این رشته از استان های مختلف به مدت پنج روز در خرم آباد لرستان در ۱۰ وزن با هم به رقابت پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.