مشاور بانوان جمعیت هلال احمر استان گیلان روز سه شنبه در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی همسران سازگار به خبرنگار ایرنا  گفت: این کارگاه آموزشی با موضوع اصول موفقیت و تحکیم بنیان خانواده و با هدف آگاه سازی و توانمندسازی بانوان شاغل در شعب هلال احمر برگزار شد.

سیده ارمغان سقراط اظهار داشت: در این کارگاه آموزشی مباحثی درباره نحوه صحیح تفکر و حل مسئله در خانواده و اصول  زندگی شاد و موفق شامل محبت، احترام، اعتماد، گذشت، صمیمیت، صداقت، درک و همدلی توسط  استادان روانشناس و مشاور خانواده ارائه شد.

وی با بیان این که برگزاری دوره های کارگاهی مرتبط با توانمندسازی بانوان هلال احمر از اولویت های این جمعیت است، خاطر نشان کرد: هدف از کارگاه آموزشی همسران سازگار نیز شنیدن نظرات و دیدگاه های رابطان امور بانوان در شعب و اشتراک گذاری ایده ها ، تجربه ها و بهره مندی از ظرفیت بانوان در راستای ارتقاء کیفیت فعالیت ها در حوزه زنان و خانواده است.

مشاور بانوان جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به نقش تاثیرگذار بانوان اظهار داشت: بانوان شاغل در هلال احمر به عنوان بازوان قوی و اجرایی در تحقق اهداف عالیه جمعیت هلال احمر گام بر می دارند و نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.

وی بیان داشت: حوزه امور بانوان هلال احمر استان گیلان تلاش می کند تا با ارتقاء سطح آگاهی و دانش بانوان شاغل و توانمندسازی آنها در حوزه های مختلف این جمعیت را در تحقق اهدافش و برداشتن گام های بزرگ یاری کند.

در کارگاه آموزشی همسران سازگار در هلال احمر استان گیلان جمعی از بانوان حضور داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.