حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا  اظهار داشت: مسوولان اگر همه مطالبات مردم را نمی توانند حل کنند با گوش کردن به خواسته های مردم می توانند گره از مشکلاتشان بگشایند .
وی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت ما هستند افزود: هر سازمانی برای ایفای نقش خود باید اتاق اندیشه ورزی داشته باشد و با آن نیازهای مردمی و منطقه را براساس برنامه در اولویت قرار دهد.

نماینده ولی فقیه گیلان در ادامه تصریح کرد:آنچه مایه رشد یک منطقه و حل مشکلات می شود همدلی و وحدت مسوولان است .

وی با اشاره به افزایش نرخ بنزین افزود: افزایش قیمت بنزین مشکل آفرین نیست و عده ای اغتشاش گر دست به تخریب زده اند اما نتوانستند به اهداف خود برسند و این امر نشان داد  رهبریت ایران اسلامی در دنیای امروز بی نظیر است.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی با بیان  این که  نظارت و هماهنگی سه قوا برای تنظیم بازار باید تداوم یابد اظهار داشت:تمام تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات بکارگیریم تا سیلی دیگری بر دشمنان نظام زده باشیم .

فرماندار شهرستان صومعه سرا هم در ادامه اظهار داشت: امانتداری آرای مردم در انتخابات از وظایف وزارت کشور است و در این راستا تمام تلاش و اقدامات لازم را انجام می دهیم. سیدجلال سیدمحمدی با اشاره به اینکه رسانه ها نقش مهمی در انتخاب آگاهانه مردم دارند افزود:برخی کانال ها و رسانه ها از ایجاد فضای کاذب تبلیغاتی در فضای مجازی خودداری کنند وی با اشاره به آمادگی کامل ستادهای اجرایی و نظارتی انتخابات در شهرستان صومعه سرا تاکید کرد : تمامی ادارات وظیفه همکاری برای بهتر برگزارشدن انتخابات با ستاد انتخابات را دارند.
سیدجلال سیدمحمدی افزود: دولت برای توسعه شهرستان صومعه سرا اقدامات خوبی را انجام داده و هم اکنون هم چند پروژه ملی در دست اجرا است. 

شهرستان صومعه سرا در ۲۵کیلومتری مرکز استان گیلان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.