به گزارش خبرنگار ایرنا، فاطمه شیرزاد غروب دوشنبه در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی رشت با اشاره به انتخاب مدیر جدید مالی شهرداری این کلانشهر با معرفی شهردار و رای اعضای شورا افزود: از مدیر مالی جدید شهرداری می خواهیم که نظم و انضباط بیشتر در حوزه مالی را مورد توجه قرار دهد.

وی با تاکید بر این مطلب که پرداخت ها، مطالبات، وصولی ها و تمام موارد مربوط به حوزه مالی شهرداری بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، خاطر نشان کرد: انتظارست تا درآمدهای شهرداری در برنامه های عمران، سلامت و بهداشت نیز استفاده شود. 

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی رشت در ادامه با بیان این که به ترویج ورزش همگانی بایستی در این کلانشهر بیشتر توجه شود، اظهار داشت: شهرداری رشت به این مهم توجه جدی داشته باشد.

وی با اشاره به موضوع حمایت از ورزشکاران قهرمان در رشت ، از سرپرست جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خواست تا به این مهم توجه جدی داشته و برای آرمین هادی پور به عنوان تکواندو برتر جهان زهرا زرین نعل دارنده مدال طلا در مسابقههای جهانی تکواندو بنر ویژه ای را نصب کنند. 

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی رشت خاطر نشان کرد: این دو ورزشکار قهرمان تکواندو در صحن کمیسیون تجلیل خواهند شد.

وی در بخش دیگری از جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی رشت که با موضوع تجلیل از تعدادی بسیجی منتخب رشت انجام گرفت، بیان داشت: بسیج در تمامی حوزه های سازندگی ، عمران،بهداشت و ...... پیشرفت خوبی دارد.

شیرزاد با اشاره به فعالیت نیروهای بسیجی در زمینه های مختلف، خاطر نشان کرد: بسیجیان خدمت موثر و خوبی را به مردم به ویژه در مناطق محروم ارائه می دهند که جای قدردانی دارد.

بحث و بررسی درباره برگزاری ویژه برنامه ها به مناسبت فرارسیدن روز رشت از جمله مباحث این جلسه بود.

شورای اسلامی رشت ١١ عضو دارد، کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی رشت از کمیسیون های پنجگانه شورای این کلانشهر است.

رشت حدود ٧٠٠ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول شبانه روز به یک میلیون و ٢٠٠ هزار نفر می رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.