نادر جهان آرای روز چهارشنبه در همایش تجلیل از افتخارآفرینان سی و هفتمین دوره مسابقه های قرآن، عترت و نماز دانش آموز و نهمین دوره مسابقه های فرهنگیان استان گیلان در بقعه متبرکه خواهر امام رشت افزود: جمعیت مشغول به تحصیل حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز در افزون بر پنج هزار مدرسه گیلان است که بین تردد خانه و مدرسه و در فضای مدرسه می تواند اندکی کاستی وجود داشته باشد اما برخی نسبت به بزرگ نمایی کاستی ها اقدام می کنند که انصاف نیست.

وی با بیان این که متاسفانه در برخی موارد بزرگ نمایی از کوچک ترین کاستی مشاهده می شود، اظهار داشت: برخی رسانه ها کوچکترین کاستی را تیتر کرده و فضای جامعه را ملتهب می کنند در حالی که جایگاه رسانه ایجاد همگرایی است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به موفقیت های دانش آموزان استان در زمینه های فرهنگی، هنری، علمی، قرآنی و ... خاطر نشان کرد: بایستی این موفقیت ها را بزرگ نمایی و درباره  دامنه فعالیت های مختلف آموزش و پرورش اطلاع رسانی کرد.

معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این همایش با تشریح فعالیت های این معاونت اظهار داشت: برگزاری برنامه های مختلف قرآنی و مسابقه های قرآن، عترت و نماز یکی از برنامه های آموزش و پرورش در مدارس است که بر برگزاری این برنامه ها اهتمام جدی داریم.

جمیل غریب عباسی با تاکید بر توجه دانش آموزان به برنامه های قرآنی در مدارس بیان داشت: همه بایستی با بهره گیری از اخلاق قرآنی، نبوی و محمدی در اشاعه فرهنگ قرآنی گام برداریم.

در این همایش جمعی از دانش آموزان افتخارآفرین سی و هفتمین دوره مسابقه های قرآن، عترت و نماز دانش آموز و نهمین دوره مسابقه های فرهنگیان استان گیلان و حامیان برگزاری این مسابقه ها تجلیل شدند.

استان گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است که در افزون بر پنج هزار واحد آموزشی تحصیل می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.