مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم رشتی عصر روز جمعه هفته جاری ۲۴ آبان ماه در هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول کشور به مصاف هم خواهند رفت.

میثم محبوب افزود: این مسابقه، در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار  و تیم داماش در این دیدار میزبان همشهری خود تیم سپیدرود خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدواریم  هر دو تیم داماش و سپیدرود رشت در این دیدار که یکی از بازی های دربی گیلان در لیگ دسته اول بشمار می رود، یک بازی تماشاگرپسند و جذابی را از خود به نمایش بگذارند و این دربی گیلان بدون هیچگونه حاشیه ای برگزار شود.

وی بیان کرد: به طور حتم طرفداران فهیم دو تیم نیز در این بازی فقط تیم خود را تشویق خواهند کرد تا یک روز به یاد ماندنی در ورزش فوتبال گیلان رقم بخورد و همه از تماشای یک دربی بدون حاشیه لذت ببرند.

وی در خصوص وضعیت تیم داماش نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه این تیم طی چند هفته اخیر نتایج خوبی را کسب کرده و امیدواریم که این روند رو به رشد تیم داماش همچنان ادامه یابد و داماشی ها بتوانند با ارایه بازی های زیبا و تماشاگرپسند، نتایج مطلوبی را نیز کسب کنند.

تا پایان هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور با حضور ۱۸ تیم، داماش با کسب ۱۸ امتیاز در مکان هشتم و تیم سپیدورد رشت با کسب ۱۵ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.