معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت درباره امدادرسانی های آتش نشانان با انجام دو ماموریت افزود: آتش سوزی منزل مسکونی صبح امروز به مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد که با دریافت این خبر بلافاصله ۲۰ آتش نشان به همراه ۹ دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه در بلوار دیلمان اعزام شدند.

شهرام مومنی اظهار داشت: آتش نشانان اعزامی در این ماموریت با  ایمن سازی محل، تخلیه کامل ساکنان نسبت به اطفای کامل آتش سوزی اقدام کردند.

وی علت این آتش سوزی را اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه کولر اسپیلت عنوان و خاطر نشان کرد: سقوط اسپیلت آتش گرفته بر روی فرش و مبل موجب شدت این آتش سوزی و سرایت سریع آن شد که تلاش آتش نشانان مانع از نفوذ آتش به اتاق خواب ها شد.

وی درباره امدادرسانی به راننده محبوس شده به دلیل برخورد شدید خوردو با تیر چراغ برق بیان داشت: با دریافت این حادثه در مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی رشت، سه آتش نشان به همراه  یکدستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه در ابتدای جاده انزلی اعزام شدند.

مومنی ادامه داد:  دو خودروی سواری که به شدت با یکدیگر برخورد داشتند پس از برخورد یکی از خودروها با تیر چراق برق، راننده محبوس شده بود که آتش نشانان با کمک ست نجات نسبت به رها سازی فرد محبوس شده اقدام کردند.

وی با اشاره به مصدومیت سه نفر در این تصادف بیان داشت: مصدومان این حادثه توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

۱۴ ایستگاه آتش نشانی در رشت فعال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.