رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آستارا روز جمعه در این همایش در بلوار سفیر امید گفت: این برنامه با همکاری اداره ورزش و جوانان و پلیس راهور با شرکت ۵۰ اتومبیلران و ۳۰ موتورسوار حرفه ای از آستارا، تالش و انزلی با خودروهای کلاسیک، اسپورت، آفرود و موتورسیکلت های مختلف، جهت معرفی و ترویج این رشته ها برگزار شد.

اصغر اکسیر افزود: اتومبیلرانی و موتورسواری به عنوان یکی از پنج رشته پر مخاطب کشور، نوجوانان و جوانان زیادی را جذب کرده و حمایت مادی و معنوی مسئولان از این رشته، سرمایه گذاری در سلامت و پرهیز جوانان از ناهنجاری های اجتماعی محسوب می شود.

وی بیان کرد: نبود پیست موتورسواری از دغدغه های ورزشکاران این رشته در آستاراست و با توجه به استقبال روز افزون علاقمندان، فرماندار آستارا برای اختصاص زمین، قول مساعد داده است.

اکسیر ادامه داد: هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آستارا ۵۰ عضو دارد اما از سال ۲۰۱۶ میلادی موتورسوار یا اتومبیلرانی از ایران به رقابت های بین المللی اعزام نشده و به جز سال ۲۰۱۵ میلادی، ایران میزبان رقابت های این رشته ها نبوده است و این امر، انگیزه ورزشکاران را می کاهد.

سرگرد احمد رستمی رئیس پلیس راهور آستارا هم گفت: خودروی بدون پلاک توقیف می شود و رانندگان، نکات ایمنی و قوانین را رعایت کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در آن ساماندهی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.