در این دیدار که از هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور برگزار شد، دو تیم شهرداری فومن و کاسپین قزوین در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند تا تیم شهرداری فومن به دومین تساوی خود در این رقابت ها دست یابد.

در جریان این دیدار که به میزبانی تیم شهرداری فومن و در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار شد ، هر دو تیم در نیمه اول یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند تا این نیمه با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

اما در نیمه دوم هر دو تیم شهرداری فومن و کاسپین قزوین بازی بهتری را ارایه دادند تا اینکه تیم فوتبال کاسپین قزوین در دقیقه ۶۵ به گل برتری رسید و وحید علی اوسط که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، موفق شد تنها گل تیم کاسپین قزوین را به ثمر برساند.

پس از این گل، تیم فوتبال شهرداری فومن بر شدت حملات خود افزود و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آورد تا اینکه فرشاد اسماعیل زاده بازیکن این تیم توانست در دقیقه ۸۹ دروازه تیم کاسپین قزوین را باز کند تا این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.

تیم فوتبال شهرداری فومن با ترکیب مهدی رحیم زاده ، سعید دلاور ، مصطفی حبیبی ، هادی سهرابی ، هومن فلاحی ، حسین محبی ، محمد قاسمی ، رحیم لومی ، امید محمدی نژاد ، مجتبی اسماعیل زاده و شاهین علی اصغری مقابل تیم کاسپین قزوین قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال کاسپین قزوین با ترکیب وحید آقایی ، آرمین گل دوست ، حسام حسینی ، عرفان بغدادی ، بهنام محمدزمانی ، مهدی کشاورز ، فرهاد فراهانی ، سیدمجتبی حسینی ، سعید الیاسی ، جواد رفیعی و میلاد نجفی رو در روی تیم شهرداری فومن قرار گرفت.

تیم فوتبال شهرداری فومن که شرایط مناسبی را در جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته اول ندارد، پیش از این بازی و تا پایان هفته ششم یک تساوی و پنج شکست کسب کرده بود و در انتهای جدول گروه اول این مسابقات قرار داشت.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، ۲۸ تیم حضور دارند که در دو گروه ۱۴ تیمی با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه به همراه برنده تیم های دوم به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.