در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته یازدهم این رقابت ها تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بعد از ظهر سه شنبه در ورزشگاه تختی این شهر ساحلی میزبان تیم فوتبال سپید رود رشت بود.

محمد احمد زاده سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار از مبین عشایر، مهیار زحمتکش، عظیم گوک حافظ یعقوبی، احمد امیرکامدار، ارسلان تفضلی، سعید حلافی، هادی حبیبی‌نژاد، فربد بلوکباشی، پرهام صیاد برهانی و خشایار زبرجد به عنوان یازده بازیکن اصلی خود استفاده کرد و در مقابل علی نظر محمدی سرمربی تیم سپید رود رشت، سیدمهدی اسلامی، مهیار نوری، امیر تیزرو، امید سام‌کن، میثم فردوسی، هومن ربیع زاده، محمدرضا زینال خیری، مجتبی محبوب مجاز، محمد دادرسی، احسان پیرهادی و نوید حیدری را به عنوان بازیکنان اصلی تیم خود مقابل ملوانان به زمین مسابقه فرستاد.

ملونان در حالی به مصاف رقیب سنتی خود رفتند که بدترین دوران فوتبالی خود را تجربه می کنند و از ۱۰ بازی گذشته بدون پیروزی با دو تساوی و هشت شکست و شش گل زده و ۱۹ گل خورده و تفاضل گل منفی ۱۳ و با کسب مجموع دو امتیاز در رده هجدهم جدول رده بندی قرار داشته و خطر سقوط را به شدت احساس می کردند.

از سوی دیگر تیم سپیدرود رشت که پس از صعود به لیگ برتر ، دو فصل حضور در لیگ حرفه ای فوتبال کشور را تجربه کرده بود و در فصل گذشته با حواشی بسیار بار دیگر به لیگ دسته یک سقوط کرده بود جایگاه بهتری نسبت به رقیب سنتی خود داشت و با پیروزی در این دیدار قصد داشت رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بخشد.

ملوانان در این دیدار حامد محمودی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند و میلاد کمندانی نیز به دلیل مصدومیت به بازی مقابل سپید رود رشت نرسید.

بازی در هوایی آفتابی آغاز و کادر فنی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به استقبال کادر فنی تیم میهمان رفت تا رسم مهمان نوازی را بر جای آورد.

دو تیم از ابتدای بازی حملات مستمر بر روی دروازه حریفان خود را در دستور کار قرار دادند و سعی داشتند با ارسال توپ از جناحین دروازه تیم حریف را تهدید کرده و به گل برتری دست یابند که ملوانان توانستند در دقیقه ۴۰ توسط کاپیتان خود مهیار زحمت کش گل برتری را در برابر حریف سنتی خود به ثمر رسانده و شادی را به اردوی ملوانان بیاورند اما این شادی کمتر از یک دقیقه دوام داشت و سرخ پوشان رشتی در دقیقه ۴۱ بازی توسط مهیار نوری گل ملوانان را پاسخ دادند تا دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن رفته و در نیمه مربیان مجددا به زمین مسابقه بازگردند.

نیمه دوم بازی ملوان بندرانزلی و سپید رود رشت پر از حاشیه بود و بازیکنان تیم ملوان بندرانزلی با استفاده از ارسال از کناره‌ها قصد داشتند به گل برتری دست یابند اما خطای دفاع سپیدرود بر روی بازیکن تیم ملوان بندرانزلی از چشم داور پنهان ماند و باعث شد این بازی به مدت ۱۵ دقیقه وارد حاشیه شده و محمد احمد زاده در اعتراض به تصمیم داور، دستور ترک زمین به بازیکنان ملوان دهد.

از سوی دیگر یکی از عکاسان که صحنه خطا را ثبت کرده بود در زمین مسابقه قصد نشان دادن صحنه خطا به داور میدان را داشت که با واکنش فیزیکی کادر فنی تیم سپید رود و فحاشی آنان مواجه شد که با وساطت بازیکنان تیم ملوان این قائله ختم به خیر شد.

اما حاشیه های بازی به اینجا ختم نشد و پرتاب سنگ از سوی تماشاگران و برخورد آن با پای یکی دیگر از عکاسان حاضر در زمین مسابقه ، او را راهی بیمارستان کرد تا بدین صورت حاشیه های این بازی تکمیل شود.

بازی پس از ۱۵ دقیقه وقفه و با درایت کادر فنی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و ناظر بازی دوباره به جریان افتاد و بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی حملات گسترده خود را بر روی دروازه تیم حریف آغاز کردند که در دقیقه ۸۱ ضربه سرکش هادی حبیبی نژاد بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی وارد دروازه تیم حریف شد و ۴ دقیقه بعد نیز شوت مهیار زحمتکش با تیرک افقی دروازه برخورد و به خارج از زمین مسابقه رفت.

بازی در نهایت با ۱۲ دقیقه وقت اضافه با نتیجه دو بر یک به نفع تیم ملوان بندرانزلی پایان یافت تا ملوانان نخستین پیروزی این فصل خود را در حضور بیش از ۴ هزار هوادار و در دربی گیلان مقابل رقیب سنتی خود کسب کرده و سه امتیاز شیرین را به هوادارانش هدیه دهند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب این سه امتیاز یک پله صعود کرد و در جایگاه هفدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفت تا از شرایط بحرانی نجات یابد و در نقطه مقابل تیم فوتبال سپید رود رشت با یک پله سقوط در جایگاه نهم جدول رده بندی جای گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.