در این دیدار که عصر دوشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال داماش توانست با نتیجه یک بر صفر برابر استقلال خوزستان به برتری دست یابد تا علاوه بر کسب سه امتیاز این دیدار خانگی، نبرد آبی پوشان شمال و جنوب کشور را به سود خود به اتمام برساند.

این مسابقه از هفته یازدهم رقابت های فوتبال یگ دسته اول باشگاه های کشور، در ورزشگاه سردارجنگل رشت ، در یک هوای ابری و در حضور حدود یک هزار تماشاگر برگزار شد.

در جریان این دیدار و در نیمه اول، گرچه تیم فوتبال داماش نسبت به حریف خود برتری محسوسی داشت اما در نهایت نتوانست از این برتری سود برده تا این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی، با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه یابد.

اما در نیمه دوم تیم داماش با حمایت طرفدارانش بازی را هجومی آغاز کرد و تسلط بیشتری نیز نسبت به حریف خود داشت و  موفق شد به گل برتری نیز دست یابد که در دقیقه ۵۰ این بازی ، میلاد صفایی بازیکن این تیم با یک ضربه محکم و دقیق تنها گل این دیدار را به ثمر رساند تا داماشی ها پیروز این میدان شوند.

قضاوت این دیدار را سعید رحیمی مقدم با کمک های ایوب غلامزاده و حسین گلشنی بر عهده داشتند که ناصر جنگی به عنوان داور چهارم در این بازی حضور داشت و محسن فریمانی نیز بر گروه داوری این مسابقه نظارت داشت.

تیم فوتبال داماش با ترکیب ایمان صادقی ، آزاد جعفرزاده، محمد مختاری ، سینا شاه عباسی ، بهتاش میثاقیان ،محمد رستمی ، مهدی محمدنظرپناه ، میلاد صفایی ، میعاد یزدانی ، سعید طالبی و سیدسجاد موسوی با سرمربیگری سیامک فراهانی به مصاف استقلال خوزستان رفت.

همچنین تیم استقلال خوزستان با ترکیب فرزین گروسیان ، علیرضا دغاغله ، رضا یزدان دوست ، میثم شاه مکوندزاده ، میثم کریمی ، سعید عنافچه، رامین داودی ، نصرالله درفشی ، احمد آل نعمه ، علی هلیچی و حکیم نصاری با سرمربیگری سهراب بختیاری زاده رو در روی تیم داماش قرار گرفت.

پیش از این بازی و تا پایان هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، داماش با کسب ۱۴ امتیاز در مکان نهم و استقلال خوزستان با ۱۰ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.