آیت الله رسول فلاحتی  روز دوشنبه در  مراسم معارفه فرمانده انتظامی استان در سالن شهدای ناجای رشت به حراست مرزهای جغرافیایی کشور با تقدیم شهدای بسیار توسط نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی در حراست از مرزهای  زمینی و غیر زمینی  کشور عملکرد موفقی داشته ضمن اینکه در عرصه های دیگر  نیز موفقیت هایی داشته است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در نظام اسلامی به عمق راهبردی نظام توجه دارد ، افزود: حراست از ژئوپلیتیک جمهوری اسلامی و حمایت و حراست از مرزهای عقیدتی نظام اسلامی عمق راهبردی ناجاست و اگر امروز جمهوری اسلامی ایران توانسته در دل قدرت های استکباری رعب ایجاد کند، به برکت اقتدار نیروهای مسلح است.
وی نیروی انتظامی را حافظ قرآن و مرزهای اعتقادی مردم دانست و بیان کرد: حضور نیروی انتظامی در عرصه های مختلف موفقیت آمیز بوده است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب مذاکره با آمریکا را منع کرده اند، خاطرنشان کرد: اگر به غربی ها میدان داده شود می خواهند در تمام امور داخلی و حتی عفاف و حجاب دخالت کنند.
آیت الله فلاحتی به موفقیت طرح ناظر ۱ اشاره کرد و گفت: نیروی انتطامی با حمایت های مردمی همواره عملکرد موفقی در عرصه اجتماعی داشته است.
در  پایان این مراسم که با حضور فرمانده ناجا برگزار شد، از تلاش های سردار محمدرضا اسحاقی قدردانی  و سردار عزیزالله ملکی به عنوان فرمانده انتظامی گیلان معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.