مازیار غلامی روز  یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه سرد و بارشی  در منطقه است؛ بنابراین تا فردا ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بارندگی و وزش باد ( پاره ای نقاط موقتی شدید) ، احتمال رعد و برق و ارتفاعات بالا دست برف پیش بینی می شود.

 وی اظهار کرد: براساس نقشه های هواشناسی  انتظار می رود آسمان استان برای امروز نیمه ابری تا ابری و مه آلود ، بارندگی و وزش باد( پاره ای از نقاط موقتی شدید) و احتمال رعد و برق ، ارتفاعات بالادست بارش برف و  اواخر وقت کاهش ناپایداری  باشد.

وی  آسمان استان برای روز دوشنبه را نیمه ابری تا ابری و مه آلود ، بعضی نقاط بارندگی و وزش باد و به تدریج کاهش ابر و برای روز سه شنبه را صاف تا قسمتی ابری ، افزایش دما و گاهی افزایش ابر پیش بینی کرد.

غلامی به میزان بارندگی در استان  طی ۲۴ ساعت گذشته نیز اشاره و بیان کرد: بیشترین بارندگی مربوط به بندر انزلی  با ۳۵ و چهار دهم میلیمتر بوده و در رشت مرکز استان ۱۴ و هفت دهم میلیمتر و در شهرهایی همچون آستارا ۲۲ و هفت دهم میلیمتر، رودسر ۱۱ و ۹ دهم میلیمتر ، لاهیجان ۱۲ و نیم میلیمتر  و  رودبار ۹ دهم بارندگی بوده است.

 وی همچنین با اشاره  به بیشینه و کمینه دمای استان طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: رشت ، منجیل و رودبار  با ۲۹ درجه سلسیوس  بیشینه دمای استان و جیرنده با سه درجه سلسیوس  کمینه دمای استان را به خود اختصاص داده اند.

 وی  اضافه کرد: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت طی ۲۴ ساعت گذشته  به ترتیب ۲۹ و ۱۱ درجه سلسیوس ثبت شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.