سرهنگ امیر طالبی  روز یکشنبه درباره این  محدودیت های ترافیکی  گفت:  مسیر خیابان آزادگان ازمیدان معراج جلوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا میدان فرهنگ و درادامه تاپیاده راه  میدان شهدای ذهاب ( شهرداری)  محدودیت کامل اعمال می شود.

وی افزود: از میدان صیقلان تا پیاده راه شهرداری در  مسیر خیابان شریعتی  و مسیر خیابان نامجو؛ ازمیدان علوم پایه به تقاطع توتونکاران و  منبع آب و در ادامه درخیابان حافظ تا چهارراه قدس از غرب به شرق  نیز محدودیت کامل اعمال می شود.

 به گفته سرهنگ طالبی؛  محدودیت کامل یعنی استثناء برای هیچ خودرویی  از جمله خودروهای امدادی و اداری وجود نخواهد  داشت و در  مسیرهای یاد شده محدودیت کامل ترافیکی  اعمال می شود  

 وی تصریح کرد:  در مسیر خیابان مطهری؛  از تقاطع بادی الله به میدان صیقلان محدودیت مقطعی ترافیکی در زمان حرکت راهپیمایی برقرار خواهد شد.

 محدودیت های  ترافیکی شهر رشت   از ساعت هشت صبح فردا ( دوشنبه)  آغاز  می شود و تا پایان مراسم سیزدهم آبان ماه ادامه دارد.

مسیرهای راهپیمایی در شهر رشت به شرح زیر اعلام شده است

مسیر شماره یک: سپاه پاسداران، میدان فرهنگ، چهار راه قدس، خیابان امام خمینی(ره)، میدان شهدای ذهاب

مسیر شماره دو: ورزشگاه شهید عضدی، خیابان حافظ، چهارراه قدس، خیابان ‌امام خمینی(ره)، میدان شهدای‌ ذهاب

مسیر شماره سه: میدان شهید انصاری، خیابان تختی، خیابان شریعتی، میدان شهدای ذهاب

مسیر شماره چهار: بقعه متبرکه دانای علی، خیابان طالقانی، میدان سیدجمال الدین اسدآبادی (سبزمیدان)، میدان شهدای ذهاب.

۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸، تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۴۳ به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم و فساد ستمشاهی و استعمار و دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در سال ۱۳۵۷ است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.