به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها ، تیم های بسکتبال بانوان مولتی کافه مشهد ، شورای شهر و شهرداری قزوین ، وولف تهران ، صنایع دستی راستکردار بندرانزلی و خانه بسکتبال هرمزگان حضور دارند که در سالن ورزشی شش هزارنفره شهدای رشت با هم به رقابت می پردازند.

در بازی های انجام شده از روز اول این رقابت ها و در اولین دیدار، تیم های بسکتبال مولتی کافه مشهد و شورای شهر و شهرداری قزوین به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم قزوین با نتیجه ۶۹ بر ۶۰ حریف خود را شکست داد تا این رقابت ها را با پیروزی آغاز کند.

اما در دومین و آخرین بازی از روز اول این رقابت ها، تیم های بسکتبال بانوان صنایع دستی راستکردار بندرانزلی و خانه بسکتبال هرمزگان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم بانوان خانه بسکتبال هرمزگان موفق شد با نتیجه ۷۳ بر ۴۶ برابر حریف خود به برتری دست یابد.

تیم بسکتبال بانوان صنایع دستی راستکردار بندرانزلی میزبان هفته اول رقابت های بسکتبال لیگ دسته اول بانوان بزرگسال کشور در منطقه شمال است که این مسابقات با هماهنگی های انجام شده ، در سالن ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت انجام می شود.

هفته اول این رقابت ها با انجام دو دیدار روز جمعه در رشت پایان می یابد که در بازی های روز پایانی این مسابقات، تیم های بسکتبال بانوان مولتی کافه مشهد با خانه بسکتبال هرمزگان به رقات می پردازند و در دومین و آخرین بازی این هفته نیز، تیم های بسکتبال بانوان وولف تهران و صنایع دستی راستکردار بندرانزلی رو در روی هم قرار می گیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.