به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان،  معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گفت: نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در راستای اجرای اسناد بالادستی و با مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان برگزار می شود.

محمد امجدی اظهار داشت: دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی، دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه، هنرجویان هنرستانها، آموزگاران، دبیران دوره متوسطه، معلمان مدارس استثنایی، مدرسان دانشگاه فرهنگیان، کارکنان ادارات آموزش و پرورش و دانشجو معلمان می توانند آثار خود را به صورت مشترک حداکثر در گروه های ۴ نفره ارائه کنند.

وی خاطر نشان کرد: داوطلبان می توانند حداکثر تا ۳۰ آبان ماه  با مراجعه به سایت: ECF.ROSHD.IR  و تکمیل فرم شرکت در جشنواره، کد رهگیری را دریافت کنند، شرکت کنندگان پس از ثبت نام تا ۱۰ آذر فرصت دارند دو نسخه از محصول تولیدی همراه با فرم تکمیلی را به نماینده منطقه محل تحصیل یا اشتغال خود تحویل دهند.

امجدی اضافه کرد: توانمندسازی مدرسه برای ایفای نقش اصلی در رسیدن به وضع مطلوب، تولید محتوای چند رسانه ای متناسب با نیاز معلمان و دانش آموزان و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی درسی و استفاده از فناوری اطلاعات در فرآیندهای یادگیری از اهداف برگزاری نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی است.

استان گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.