غلامحسین ولدی  صبح چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره افزایش سیر قطارهای مسافری راه آهن شمال ۲ افزود:  قطار رشت - مشهد و برعکس از  یازدهم آبان ماه ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه از رشت به مقصد مشهد حرکت می‌کند و ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه روز بعد وارد مشهد می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین  حرکت این قطار از یازدهم ابان ماه   از مشهد به سمت رشت ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه  در نظر گرفته شده و ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه به مقصد خواهد رسید.

وی بیان کرد: برای قطار مسافری رشت به مشهد و برعکس ۱۰ سالن چهار تخته ۴۰ نفره و ظرفیت در مجموع ۴۰۰ نفر در نظر گرفته شده است.

ولدی تاکید کرد: در صورت تردد قطار ذکر شده با ضریب اشغال بالا و استقبال مسافران تثبیت این قطار در مسیر رشت به مشهد و برعکس تضمین خواهد شد.

وی گفت: برای آسایش حال مسافران  در حین سفر سالن های چهار تخته چهار ستاره پارسی سپهر متعلق به شرکت حمل و نقل ریلی رجا برای سازمان قطار مذکور اختصاص داده شده است.

ولدی همچنین از تغییر ساعت قطار رشت- تهران و بالعکس خبر داد و  افزود: از یازدهم آبان ماه جاری  ساعت حرکت قطار رشت به تهران ساعت ۱۵  و حرکت این قطار از تهران به رشت ساعت هشت و ۲۵ دقیقه تغییر پیدا کرده است.

به گزارش ایرنا، هزینه بلیت سالن اتوبوسی معمولی قطار رشت - تهران  بین ۴۰ هزار و ۷۰۰ و ۷۴ هزار و ۳۰۰ تومان ، اتوبوسی vip بین ۴۹ هزار و ۷۰۰ تا ۹۱ هزار و ۵۰ تومان و سالن کوپه ای بین ۸۲ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۱۰۷ هزار و ۳۵۰ تومان شناور است.

بلیت قطار مسافری رشت - مشهد نیز بین ۱۷۵ تا ۲۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان متغیر است.

نیمه اسفندماه سال گذشته راه آهن قزوین - رشت با حضور رئیس جمهوری و هیأت هایی خارجی، به طور رسمی افتتاح شد. راه آهن قزوین - رشت به صورت یک خطه، از ایستگاه سیاه چشمه در شمال غرب قزوین و قبل از شهر تاکستان از خط آهن اصلی تهران - تبریز منشعب شده و با گذر از روستاهای کوهین و شیرین سو در محدوده شهرهای لوشان، منجیل، رودبار، رستم آباد و امامزاده هاشم ادامه مسیر داده و به ایستگاه رشت می رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.