مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلانیان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم های فوتبال داماش و خوشه طلایی ساوه عصر فردا هشتم آبان ماه در هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان مقابل هم قرار می گیرند.

میثم محبوب افزود: این مسابقه، در ساوه و به میزبانی تیم خوشه طلایی برگزار میشود و تیم داماش در این دیدار سخت و حساس مهمان است اما این تیم برای کسب امتیاز در ساوه برابر تیم خوشه طلایی به میدان خواهد رفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم داماش در بازی قبلی خود موفق شد در یک دیدار حساس با نتیجه دو بر صفر تیم قدرتمند بادران تهران را شکست دهد تا پس از چند هفته که داماشی نتوانستند نتایج خوبی را کسب کنند، سه امتیاز این دیدار را تصاحب کنند و با روحیه خوب مقابل تیم خوشه طلایی قرار می گیرند.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش خاطرنشان کرد: البته بازی با تیم خوشه طلایی در ساوه بسیار سخت و مشکل است چون خوشه طلایی هم اینک یکی از تیم های مدعی و صدر جدولی لیگ دسته اول بشمار می رود اما تیم داماش برای اینکه بتواند دوباره به جمع مدعیان اضافه شود و از مشکلات و حواشی فاصله بگیرد، نیازمند کسب امتیاز در این دیدار سخت و خارج از خانه است و امیدواریم که در نهایت بتوانیم به این امر دست یابیم.

تا پایان هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، تیم خوشه طلایی ساوه با کسب ۱۸ امتیاز در مکان چهارم و داماش با کسب ۱۳ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.