مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام   عصر امروز با حضور ۱۵ پاروزن در تهران آغاز می شود که سه قایقران از این استان هستند.

مرتضی ورزلدوست افزود:  طبق اعلام فدراسیون قایقرانی ، یک پاروزن گیلانی در بخش بانوان و دو قایقران این استان نیز در بخش آقایان به مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام دعوت شدند.

وی ادامه داد: در این اردو  در دریاچه آزادی تهران ، زیبا سماک حرفه قایقران شایسته گیلانی به همراه دو قایقران دیگر در بخش کانوی بانوان، به اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام دعوت شد.

وی بیان کرد: همچنین پیمان قویدل و علی آقامیرزایی دو قایقران ملی پوش و با سابقه این استان نیز در بخش کایاک آقایان، به مرحله حدید اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام کشور دعوت شده اند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: تیم ملی قایقرانی آبهای آرام در بخش بانوان و آقایان خود را برای حضور موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره آسیا آماده می کنند و امیدواریم که هر سه قایقران شایسته گیلانی با درخشش در این اردو ، به عضویت تیم ملی قایقرانی آبهای آرام کشور درآیند.

ورزلدوست خاطرنشان کرد: مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی بانوان و آقایان آبهای آرام کشور زیرنظر کادر فنی این تیم در بخش های کایاک و کانو تا روز ۲۵ آبان ماه در دریاچه آزادی تهران ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.