حسن پورقربان در حاشیه برگزاری هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر انزلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: متاسفانه طرح موضوع تذکر یکی از اعضای شورای شهر انزلی و انتشار آن در فضای مجازی باعث شد که در قالب بیانیه ای در صحن علنی شورا با حفظ سلامت همه دوستان و در نظر گرفتن همه جوانب از خود دفاع کنم .

وی افزود: تذکر و اعتراض به نحوه فعالیت و عملکرد شهرداری از وظایف و اختیارات شورای شهر است و بنده موظف به پاسخگویی به اعضای شورای شهر هستم.

پورقربان تصریح کرد: در هشتاد و پنجمین جلسه شورای شهر ، شهرداری 9 درخواست به شورای شهر تقویم کرد که همه این درخواست ها با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

وی خاطر نشان کرد: احداث پل عابر پیاده در مقابل مصلی برای افزایش ضریب ایمنی نمازگزاران و تسهیل در عبور آن ها از عرض خیابان سال گذشته از طریق فراخوان عمومی به مناقصه گذاشته شد و با توجه به عدم استقبال و با توجه به ضرورت احداث این پل، تصمیم بر این شد که با تامین اعتبار از بخش خصوصی استفاده شده و کار به سرعت انجام شود.

در جلسه علنی قبلی شواری شهر انزلی یکی از اعضای شورا در اعتراض به عدم حضور شهردار برای پاسخگویی به دریافت حقوق اشخاصی خارج از این حوزه ، از شهرداری انزلی در نطق پیش از دستور مطالب و تذکری را عنوان کرده بود که در فضای مجازی منتشر شده بود.

بندرازلی با حدود 140 هزار نفر جمعیت در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.