رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا روز یکشنبه در دیدار با حجت شمس جانباز ۴۵ درصد و ورزشکار رشته بدنسازی و فرزانه قمری جانباز ۴۰ درصد و ورزشکار رشته کوهنوردی در جمع خانواده های آنها گفت: شهدا و جانبازان، قهرمانان حقیقی انقلاب اسلامی هستند و یاد آنها در اذهان ملت ماندگار است.

وحید خاصی پور اضافه کرد: هیات ها و باشگاه ها، فرهنگ ایثار و مقاومت را با استمرار برنامه های فرهنگی در جامعه ورزشی آستارا حفظ و حراست کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا هم گفت: خدمت به خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی و دینی ماست.

حجت الاسلام اصغر ابراهیمی افزود: این خانواده ها مایه افتخار جامعه، میراث دار انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور هستند و خدمت به آنها افتخار بزرگ است.

وی ادامه داد: جانبازان با الگو گرفتن از شخصیت علمدار کربلا، شجاعت و قدرت خود را ثابت کردند و با ایستادگی و ثبات قدم در راه دین، به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

۲۶ مهر تا دوم آبان ماه هفته تربیت بدنی است.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و ۱۶۶ شهید، ۷۱ آزاده و ۶۱۵ جانباز را به نظام اسلامی تقدیم کرده است و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۷ هیات ورزشی این شهرستان فعالیت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.