مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان این رقابت ها که در کرج برگزار شد، دوندگان پیشکسوت این استان موفق به کسب پنج مدال طلا، پنج مدال نقره و دو مدال برنز شدند.

مرتضی ورزلدوست افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها، در دوی ۱۰۰ متر رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال ، اسلام دولتی از استان گیلان توانست مقام نایب قهرمانی و مدال نقره این دوره از مسابقات را تصاحب کند.

وی ادامه داد: همچنین در دوی ۴۰۰ متر رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال، اسلام دولتی از استان گیلان مقام قهرمانی را کسب و مدال طلا این رشته را بر گردن آویخت و در رده سنی ۶۰ تا ۶۴ سال داود صیادسروری دیگر ورزشکار گیلانی موفق به کسب مدال برنز و مقام سومی شد.

ورزلدوست بیان کرد: همچنین در ماده ۵۰۰۰ متر رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال مرتضی نیک نژاد دیگر دونده پیشکسوت گیلانی توانست مقام سوم و مدال برنز را کسب کند و در ماده پرش طول نیز داود صیادسروی به مدال نقره دست یافت تا دومین مدالش را در این مسابقات کسب کند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: در ماده پرش ارتفاع رده سنی ۶۰ تا ۶۴ سال نیز شعبانعلی پرکار از گیلان مقام نایب قهرمانی و مدال نقره را به خود اختصاص داد و در ماده پرتاب وزنه رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال ، مهدی کاظمی دیگر ورزشکار گیلانی توانست مقام نایب قهرمانی و مدال نقره را تصاحب کند.

ورزلدوست خاطرنشان کرد: همچنین در رقابت های پرتاب وزنه رده سنی ۶۵ تا ۶۹ سال فرامرز احمدی و در رده سنی ۶۰ تا ۶۴ سال شعبانعلی پرکار از استان گیلان با شایستگی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال  طلای مسابقات دو و میدانی پیشکسوتان کشور شدند.

وی در ادامه اظهار کرد: فرامرز احمدی و شعبانعلی پرکار دو ورزشکار پیشکسوت گیلانی در رشته پرتاب نیزه نیز درخشیدند و موفق شدند مقام قهرمانی این رشته را در رده سنی خود کسب و به دومین مدال طلای این دوره از رقابت ها دست یابند و منصور کارنیا دیگر ورزشکار گیلانی در ماده پرتاب نیزه رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال، مقام نایب قهرمانی و مدال نقره را کسب کرد.

در سومین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی پیشکسوتان کشور، ۵۴۰ ورزشکار از استان های مختلف حضور داشتند که در ماده های گوناگون رشته دو و میدانی و در ۹ گروه سنی ۳۵ الی ۷۵ سال در کرج با هم به رقابت پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.