حسن رستم زاد روز پنجشنبه در نشست با مدیر کل بهزیستی گیلان در فرمانداری آستارا افزود: مشارکت کارکنان بهزیستی برای تحول حوزه های اجتماعی ضروری است و برای پیشگیری از آسیب های طلاق و اعتیاد، به آموزش فراگیر نیاز است. 

وی بیان کرد: ساخت مرکز خدماتی رفاهی برای مددجویان آستارا ضروری است و خوشبختانه بهزیستی، کارهای ارزشمندی برای اقشار نیازمند انجام داده و تلاش های کارکنان آن در کاهش آسیب های اجتماعی قابل تقدیر است.

فرماندار آستارا گفت: از موضوعات مهم بهزیستی، خودکفایی و امنیت اقتصادی و فرهنگی نیازمندان است و باید با برنامه ریزی مناسب، زمینه اشتغال و بازگشت گروه های آسیب پذیر به جامعه فراهم شود و این امر نیازمند کمک مددکاران و مشاوران است. 

رستم زاد ادامه داد: کمک به همنوع در آموزه های دینی به عنوان وظیفه انسانی مورد تاکید قرار گرفته و خدمت در بهزیستی، از این منظر بسیار با ارزش و برجسته است.

حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان هم در این نشست، حمایت از معلولان جهت کارآفرینی و پیگیری مناسب سازی معابر را از برنامه های این اداره کل اعلام کرد.

 بندر آستارا با ۹۱ هزار نفرجمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و ۷۰۰ خانوار این شهرستان از خدمات اجتماعی و توانبخشی بهزیستی بهره مند هستند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.