مسئول روابط عمومی هیات جودو استان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در  این رقابت ها که در زنجان جریان داشت، جودوکاران نوجوان استان گیلان با درخشش خود توانستند سه مقام سومی و سه مدال برنز را کسب کنند.

حسین فتوحی افزود: بر این اساس و در جریان این مسابقات ، آرمین فزونی جودوکار نوجوانان گیلانی در وزن ۶۶ کیلوگرم توانست پس از جودوکارانی از خراسان شمالی و خوزستان مقام سوم این دوره از رقابت ها را کسب و مدال برنز این وزن را تصاحب کند.

وی ادامه داد: همچنین هومن چرمچی دیگر جودوکار شایسته گیلانی در وزن ۸۱ کیلوگرم پس از جودوکارانی از استانهای خراسان شمالی و فارس موفق به کسب مقام سوم کشور شد تا دومین مدال برنز را برای تیم استان گیلان به ارمغان بیاورد.

وی بیان کرد: کامیار قاسمی دیگر جودوکار شایسته استان گیلان در رقابت های قهرمانی نوجوانان کشور در وزن ۹۰ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت که این جودوکار نیز پس از ورزشکارانی از خراسان رضوی و تهران موفق به کسب عنوان سوم کشور شد تا مدال برنز این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

مسئول روابط عمومی هیات جودو گیلان خاطرنشان کرد: در رقابت های جودو قهرمانی نوجوانان پسر کشور، زبده ترین ورزشکاران این رده سنی از استان های مختلف کشور حضور داشتند که به مدت دو روز در زنجان با هم به رقابت پرداختند.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.