به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره از رقابت ها ۱۷ تیم فوتبال این رده سنی از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان  در دو گروه هشت و هفت تیمی از روز 15 تیر ماه با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها ، تیم های فوتبال زیر ۱۵ سال سپاهان گیلان و ملوان بندرانزلی با برتری برابر رقبای خود به دیدار نهایی  این دوره از مسابقات صعود کردند تا برای کسب مقام قهرمانی گیلان، رو در روی هم قرار گیرند.

در دیدار نهایی و پایانی این مسابقات نیز عصر امروز ، تیم فوتبال باشگاه سپاهان گیلان موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فوتبال زیر ۱۵ سال ملوان بندر انزلی به برتری دست یابد تا عنوان قهرمانی گیلان را به خود اختصاص دهد.

همچنین تیم فوتبال سپاهان گیلان با کسب مقام قهرمانی رقابت های فوتبال زیر ۱۵ سال گیلان ، به عنوان نماینده این استان در رقابت های فوتبال لیگ مناطق این رده سنی کشور شرکت خواهد کرد.

در پایان نیز از سوی مسئولان فوتبال هیات استان گیلان، به تیم های برتر مسابقات فوتبال زیر ۱۵ سال این استان حکم و جام قهرمانی و همچنین به فوتبالیست های تیم های اول تا سوم این دوره از رقابت ها نیز لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.

۷۲۸۵ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.