به گزارش خبرنگار ایرنا ، این دوره  سه روزه شامل کارگاه آشنایی با مفاهیم مرتبط با اکوسیستم کارآفرینی، کارگاه کاربرد قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی و نظام بانکی در کار آفرینی، کارگاه مقدمات راه اندازی کسب و کار نوپا ( استارت آپ ) می شود .

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش گیلان نیز در حاشیه آغاز به کار این دوره توانمندسازی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گیلان بعنوان مسئول دبیرخانه کارآفرینی جوانان کشور عهده دار برگزاری این دوره است .

هاشم اسماعیلی افزود: یکی از اهداف این دوره ، آشنایی مسولان و معاونان ادارات کل ورزش و جوانان استانهای  کشور با ادبیات کارآفرینی است که برپایی این نوع کارگاه ها و هم اندیشی، سبب می شود تا جوانان کارآفرین راحت تر در سطح استان ها بتوانند به ایده ها و طرح های خود جامه عمل بپوشانند.

وی ادامه داد: همچنین مهارت های کسب و کار، پنل آموزشـی اداره کل مشارکت های اجتماعی و کارگاه ثبت اختراعات ، ابتکارات و تجاری سازی از دیگر مباحث در این دوره توانمندسازی کارآفرینی خواهد بود.

 محمدمهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ، محمود محدث مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش، سجاد سالک مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش ، اعظم کریمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و امیرحسین آل اسحاق مدیرکل طرح های ملی و فراگیر وزارت ورزش و جوانان کشور حضور دارند.

معاونان فرهنگی و امور جوانان استان های کشور  در این دوره سه روزه، جدیدترین شیوه های کارآفرینی و مهارت های کسب و کار را فرا خواهند گرفت.

۷۲۸۵ /۶۰۳۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.