معاون سوادآموزی آموزش و پرورش گیلان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در نخستین جشنواره الگوهای برتر تدریس دوره های سوادآموزی، ۲۱۰ اثر برتر تدریس از سراسر استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال که پس از سه مرحله داوری، ۳۱ اثر برای اجرای عملی انتخاب شد.

سیروس محمدی اظهار داشت: آثار منتخب در حضور داوران استانی اجرا و پس از ارزیابی، سیده معصومه محمددوست از لنگرود، پریناز فلاح  از تالش و نیلوفر عمیدی از لاهیجان به ترتیب رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان این که در سازمان نهضت سوادآموزی با  اجرای طرح های مختلف، برای رشد و ارتقای دانش و فنون تدریس آموزش دهندگان تلاش می شود، خاطر نشان کرد: جشنواره الگوی برتر تدریس ویژه آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی با رویکرد کیفیت بخشی و نمایش توانمندی الگوی آموزشی برگزار می شود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان تقویت فرآیندهای آموزشی مورد استفاده در برنامه‌های سوادآموزی، بهبود و ارتقای دانش شغلی و تخصصی آموزش دهندگان را از جمله اهداف جشنواره های الگوهای برتر تدریس دوره های سوادآموزی ذکر کرد.

 وی همچنین برگزاری جشنواره های الگوهای برتر تدریس را فرصتی برای توانمندسازی آموزش دهندگان سوادآموزی و بهره‌ گیری از روش‌ های نوین در تدریس افراد کم سواد عنوان و تصریح کرد: برگزاری چنین جشنواره های موجب ارتقای کیفیت روش های تدریس در دوره های سوادآموزی می شود.

بر اساس اطلاعات سال ۹۷، جمعیت باسواد استان در گروه سنی ۴۹ - ۱۰ سال، ۵ / ۹۷ درصد است.

۷۲۸۶ / ۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.