به گزارش خبرنگار ایرنا ، عباس تابش غروب پنجشنبه در جلسه پیشگیری از جرایم که با حضور مدیران مدارس دولتی و غیر دولتی آستانه اشرفیه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: توجه به بخش اشتغال در پیشگیری از بسیاری از جرایم و ایجاد آرامش در جامعه ضروری است و در این مسیر، حمایت از تولید داخلی باید مورد توجه قرار گیرد .

وی خرید کالاهای داخلی را در حمایت از تولیدکنندگان کشور و ایجاد اشتغال موثر دانست و ادامه داد: کشور ما از ظرفیت های مناسبی  در بخش کسب و کار برخوردار است که می تواند توسعه اقتصادی را به همراه داشته باشد.

وی به نقش آموزش و پرورش در توسعه اقتصادی کشور نیز اشاره و اضافه کرد: این نهاد با تربیت دانش آموزان مستعد که آینده سازان کشور هستند ، نقشی اثرگذار در توسعه اقتصادی کشور دارد و توسعه بخش تولید نیازمند حمایت همه نهادها و سازمان هاست.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، عباس تابش در ادامه سفر امروز خود به آستانه اشرفیه با حضور در شهرک نقره ده این شهرستان از نزدیک مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی این منطقه به ویژه فاضلاب صنعتی را مورد بررسی قرار داد.

وی با اشاره به وجود دو شهرک صنعتی در شهرستان آستانه اشرفیه گفت: با استفاده مناسب از ظرفیت این شهرک ها می توان گام هایی مناسب در جهت ایجاد اشتغال جوانان در این منطقه برداشت .

تابش به ظرفیت های کشاورزی گیلان در بخش هایی چون چای ، برنج و بادام زمینی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: با استفاده از فنآوری های مناسب مرتبط با کشاورزی، بایستی بستر رونق اقتصادی این استان فراهم شود.

شهرستان استانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر در ۳۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

۷۲۸۷/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.