مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اعلام فدراسیبون قایقرانی و با نظر کادرفنی تیم ملی روئینگ مردان ، ترکیب این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ در کره جنوبی مشخص شد و بر این اساس طبق اعلام کادر فنی تیم ملی قایقرانی روئینگ بزرگسالان کشور، پنج قایقران در چهار ماده در رقابت های قهرمانی آسیا حضور خواهند یافت که خوشبختانه یک قایقران از استان است.

مرتضی ورزلدوست ادامه داد: امیرحسین محمودپور قایقران شایسته گیلانی با درخشش در اردوهای مختلف تیم ملی روئینگ ، به عضویت این تیم درآمد تا به همراه چهار پاروزن دیگر در رقابت های قهرمانی آسیا حضور یابند.

وی بیان کرد: با تشخیص افشین فرزام مربی تیم ملی روئینگ مردان، امیرحسین محمودپور قایقران ملی پوش گیلانی در ماده روئینگ چهارنفره سنگین وزن جفت پارو در رقابت های قهرمانی آسیا حضور خواهد یافت.

ورزلدوست  اضافه کرد: هم اینک نیز محمودپور قایقران شایسته گیلانی به همراه سایر ملی پوشان روئینگ در اردوی آماده سازی تیم ملی که در سد آیداغموش شهرستان میانه در استان آذربایجان شرقی برپا شده حضور دارند تا با قدرت در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یابند.

مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از اول آبان ماه سال جاری با حضور زبده ترین قایقرانان این رشته از قاره کهن در چونگجو کره جنوبی آغاز می شود و به مدت پنج روز ادامه خواهد یافت.

۷۲۸۵/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.