سرهنگ حسین محمدپور روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: کاروان و دسته های عزاداری قبل از حرکت در معابر، خیابان ها و راه ها به پلیس اطلاع دهند تا همکاران ما آنها را همراهی کنند و تدابیر لازم برای  تردد ایمن  آنان انجام شود تا شاهد اینچنین حوادث ناگواری نباشیم.

وی یادآور شد: روز گذشته یک دستگاه خودروی پراید که از سمت انزلی به رضوانشهر و هم جهت با کاروان عزاداری  در حرکت بود،   در مواجهه با آنان نتوانست خودرویش را کنترل کند که بر اثر این سانحه، دو نفر کشته و شماری هم مجروح و در بیمارستان بستری شدند.

وی تصریح کرد: به غیر از این تصادف، از روز گذشته تا کنون تصادف دیگری که منجر به فوت باشد، در استان نداشته ایم.

سرهنگ محمدپور ترافیک راه های استان را نیز در حال حاضر عادی و روان عنوان و بیان کرد:  با توجه به آغاز فصل بارش ها ، رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی و  سرعت مطمئنه را بیش از پیش رعایت کنند .

بدلیل برخورد خودروی سواری با کاروان پیاده اربعین حسینی در مسیر جاده انزلی به رضوانشهر محدوده روستای سنگاچین،  دو نفر جان باخته و هفت نفر مصدوم شدند. ارسلان زارع استاندار گیلان نیز روز گذشته در تماس تلفنی با فرماندار انزلی ، بر ضرورت رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان کاروان پیاده اربعین حسینی در انزلی تاکید کرد. اینجا را ببینید

بندر انزلی در ۴۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.

۷۲۹۶/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.