به گزارش خبرنگار ایرنا ، هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان استان گیلان عصر چهارشنبه با انجام پنج بازی آغاز شد که تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت با برتری برابر حریفش همچنان در صدر جدول این مسابقات باقی ماند و سایر صدرنشینان نیز حریفان خود را شکست دادند.

بر این اساس و در جریان این رقابت ها و در حساس ترین بازی این هفته، تیم های فوتبال جوانان سپیدرود رشت و شهدای نویر بندرانزلی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود  موفق شد با نتیجه دو بر یک حرفش را شکست دهد.

همچنین در سایر بازی های برگزار شده این رقابت ها، تیم فوتبال جوانان نیل رود جوکندان تالش توانست با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فوتبال نصر رشت به برتری دست یابد و تیم فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی انزلی نیز با یک گل تیم شهرداری ماسال را مغلوب کرد.

در دیگر بازی برگزار شده نیز تیم های فوتبال جوانان شاهین جوان لاهیجان و آینده سازان سیاهکل مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم سیاهکل با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داد تا این تیم نیز یکی از مدعیان و صدرنشینان این مسابقات باشد.

اما در دیگر بازی برگزار شده از هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ جوانان گیلان ، تیم های شهرداری فومن و شهرداری تولم شهر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فومن با دو گل حریف خود را شکست داد .

در جدول رده بندی این رقابت ها و تاپایان هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان گیلان، سپیدرود رشت با کسب ۱۸ امتیاز همچنان صدرنشین است، شهرداری فومن با کسب ۱۶ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و تیم آینده سازان سیاهکل نیز با ۱۳ امتیاز سوم است.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان باشگاه های استان گیلان، ۱۲ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

۷۲۸۵  /۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.