به گزارش خبرنگار ایرنا؛ فرمانده سپاه ناحیه آستارا روز دوشنبه در آئین افتتاح مسکن مددجو در روستای گیلده گفت: این خانه با هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال و زیربنای ۵۰ متر مربع ساخته شده و امسال سپاه این شهرستان پیش از این، چهار واحد مسکن ساخته و به نیازمندان تحویل داده است.

سرهنگ جهانبخش آرمان افزود: پل روستای آقچای توسط بسیجیان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال ساخته می شود و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان آستارا هم در آئین افتتاح این واحد مسکونی اظهار کرد: سازندگی، ریشه در انقلاب اسلامی دارد و وقتی انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) پیروز شد، آحاد ملت و جوانان بسیجی در مناطق محروم خدمت رسانی کردند. 

حسن رستم زاد بیان کرد: بسیجیان به عنوان جهادگران فی سبیل الله در ساخت این واحدهای مسکونی تلاش می کنند و از زمان تشکیل بسیج، توفیقات رزمندگان در دفاع مقدس نیز افزایش یافته بود. 

پنج هزار و ۳۰۰ نفر در آستارا تحت پوشش کمیته امداد امام هستند.

فرماندار آستارا در دیدار با خانواده های شهیدان غلامان، وقاری و وصلی هم گفت:  شهدا الگوی واقعی استقامت در حفظ ارزش های اسلامی هستند و با جانفشانی در راه اعتلای کشور، جان خود را خالصانه تقدیم کردند. 

رستم زاد اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، تجلیل خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان گامی موثر در ارج نهادن به ایثارگران دفاع مقدس است. 

۳۱ شهریور تا هفتم مهرماه هفته دفاع مقدس است.

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان آستان گیلان واقع شده و ۱۶۶ شهید را به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.