سرهنگ حسین محمدپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:در این طرح پلیس با خودروهای نامحسوس  به ویژه روزهای پنجشنبه و جمعه با تمرکز در محورهایی و رصد  آنها، خودروهای رانندگان  حادثه ساز را شناسایی و  اعمال قانون می کند.

وی سرعت غیرمجاز، لایی کشی، تغییر مسیرهای ناگهانی، سبقت های غیر مجاز ، نبستن کمربند ایمنی، مکالمه با تلفن همراه در هنگام رانندگی و داشتن چراغ های سالم را از جمله این تخلفات حادثه ساز عنوان کرد و هدف از اجرای این طرح را تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز و افرادی خواند که  با رفتار ترافیکی خود راه ها را نا امن می کنند و موجب ایجاد خطر و حادثه  برای خود و دیگران می شوند .

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان  خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در کنار طرح های آموزشی از جمله طرح آموزش موتورسواران که تعداد بسیاری از قربانیان سوانح رانندگی استان را تشکیل می دهند، در شهریور ماه بالاترین امار تصادفات در کشور  موجب کاهش تصادف در گیلان شده است.

سرهنگ محمدپور تصریح کرد: طی شهریور ماه امسال، تعداد قربانیان سوانح رانندگی در راهها براساس آنچه که پلیس در سر صحنه ثبت کرده ، نسبت به سال گذشته 11 نفر کاهش یافته است.

وی به تعداد کشته شدگان تصادف های رانندگی در راههای استان طی شهریورماه سالجاری و سال گذشته اشاره و بیان کرد: شهریور ماه سال گذشته  در راههای استان 41 نفر کشته شدند که  شهریورماه امسال،  11 نفر کاهش یافته است.

گیلان یکی از پنج مقصد اول گردشگری   در کشور است.

7296 /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.