به گزارش خبرنگار ایرنا اسماعیل حیدری آزاد   در جلسه شورای اداری با تاکید بر لزوم رعایت سلامت اداری در کلیه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان بندرانزلی اظهار کرد:سلامت اداری سرمایه ای بسیار ارزشمند است و همه دستگاه ها مکلف هستند آن را در دستور کار قرار دهند و از ایجاد هرگونه نارضایتی که نگاه های بدبینانه به عملکرد کارگزاران دولت تدبیر و امید را به دنبال داشته باشد پرهیز کنند .

وی با اشاره به ضرورت توجه و عمل به حقوق شهروندی و موارد و مطالب ابلاغی مربوط به آن از سوی  رئیس جمهوری افزود: کلیه مسئولان و مدیران مکلف هستند با اقدام در راستای حقوق شهروندی به آن احترام بگذارند.

فرماندار انزلی با بیان اینکه عدم ارائه به موقع گزارش عملکردها نباید موجبات بدبینی را فراهم آورد تصریح کرد: نباید برای افراد ضد انقلاب فرصت سوء استفاده برای افزایش نا امیدی در بین مردم فراهم شود و باید عملکرد دستگاه ها در معرض دید مردم قرار داده شود تا قبل از بروز نارضایتی ها در همه زمینه ها تدابیر لازم اتخاذ شده و دستگاه ها پاسخگوی عملکردهای خود و رسیدگی به مطالبات مردم باشند.

وی با اشاره به سرکشی بازرسان نامحسوس در ادارات برای ارزیابی عملکرد روسای ادارات و پرسنل زیر مجموعه آنان گفت: این بازرسان به صورت مراجعه کننده به ادارات رفته و گزارش آن ها در امتیاز و ارزشیابی مدیران دستگاه تاثیر گذار خواهد بود چرا که در سالی که انتخابات در پیش است باید نارضایتی وجود نداشته باشد و نارضایتی موجود دربرخی از ادارات شهرستان نیز به حداقل برسد .

فرماندار انزلی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و دلیرمردی ها و رشادت های رزمندگان اسلام در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یاد آور ایامی است که جوانان این ملت در پاسخ به ندای امامشان در برابر دشمنان انقلاب در مرزهای ایران اسلامی سینه سپر کردند تا مبادا دشمن تا بن دندان مسلح از مرزهای ایران اسلامی عبور کرده و امنیت کشور را مختل کند.

وی با اشاره به فرارسیدن آغاز سال جدید تحصیلی گفت: همین کودکانی که امروز وارد مقاطع تحصیلی مختلف می شوند، کسانی هستند که  مملکت در اینده به آنها سپرده می شود و معلمان نیز کسانی هستند که بیشترین تاثیر را در تربیت فرزندان این مرز و بوم می توانند داشته باشند.

حیدری ازاد با بیان اینکه همه مسئولان روزی پشت میزهای مدرسه نشسته اند افزود: همه ما مدیون معلمانی هستیم که از کلاس اول خواندن و نوشتن را به ما یاد دادند و انتظار می رود کلیه مدیران اجرایی در برنامه های اغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس حضور پررنگ داشته باشند.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری تصریح کرد: در تمام انتخاباتی که در عمر ۴۰ ساله انقلاب برگزار شده؛ مردم در صحنه بوده اند و این حضور همواره مشت محکمی بوده بر دهان معاندین و مخالفین نظام و استکبار جهانی .

وی با انتقاد از عدم حضور برخی از روسای ادارت در افتتاح پروژه های هفته دولت گفت: هفته دولت متعلق به همه روسای ادارات و کارگزاران دولت است و همه از دولت جمهوری اسلامی حقوق خود را دریافت می کنند و عدم حضور روسای ادارات در افتتاح پروژه های هفته دولت در  ارزیابی عملکرد انان تاثیرگذار است.

حیدری آزاد با انتقاد از حضور کمرنگ روسای ادارات در نماز جمعه شهرستان تاکید کرد: نماز جمعه علاوه بر اجر معنوی ، دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان است به نوعی که مسئولان می توانند با حضور در نماز جمعه مشکلاتشان را حل کرده و یا با توضیح خود مردم را قانع کنند.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین حسینی اظهار کرد: از هر شهرستان موکب هایی برای پذیرایی از زائران امام حسین(ع) در مسیر نجف تا کربلا  اعزام می شود و از انزلی هم موکب عقیله بنی هاشم که از موکب های برتر استان است، راهی می شود که انتظار می رود دستگاه های مختلف همراهی و همکاری لازم را با این موکب داشته باشند .

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

۷۴۷۱/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.