حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : محمد رضا نمازی در رشته اذان، محمد علی عنبری در رشته قرائت، حسین عزیزی و سجاد اکباتانی در رشته ترتیل از استان گیلان در مسابقه های سراسری قرآن کریم شرکت می کنند.

وی با بیان این که امیدرضا رحیمی در حفظ کل از استان گیلان به رقابت های کشوری اعزام می شود، افزود: در بخش خواهران نیز زکیه صابر در رشته حفظ ۲۰ جزء، افسانه دنیایی در رشته ترتیل و سیده زینب تقوا پور در رشته حفظ کل به رقابت با نخبگان قرانی کشور می پردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان خاطر نشان کرد: ثریا کوهستانی در رشته حفظ ۱۰ جزء و سمیه آصفی و عاطفه ناصح در رشته قرائت در مسابقه های سراسری قرآن کریم شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه های استانی قرآن کریم اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: این تعداد از برگزیدگان مسابقه های استانی هستند که به رقابت های کشوری راه یافتند.

وی با بیان این که سه گیلانی در تیم داوری مسابقه های سراسری قران کریم حضور می یابند، اضافه کرد: استاد محمود لطفی نیا در رشته قرائت و حفظ کل داور لحن، یوسف ایزدی در رشته ترتیل و حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء داور تجوید و جمشید بذر بخش در رشته دعاخوانی داور لحن در این رقابت ها هستند.
 مسابقات سراسری قرآن کریم  از ششم تا نوزدهم مهر ماه امسال در دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان برگزار می شود.

۷۲۸۶/6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.