رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اعلام سازمان تیم های ملی، مرحله جدید اردوی تمرینی تیم ملی تکواندو بزرگسالان کشور به منظور حضور در مرحله سوم مسابقات گرند پری ۲۰۱۹ از روز دوشنبه یکم مهرماه در تهران با حضور هشت هوگوپوش آغاز می‌شود که هادی پور نیز جزء دعوت شدگان است.

محسن سترگی افزود: مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۹ از روز ۲۶ مهرماه سال جاری در صوفیه بلغارستان آغاز می‌شود و به مدت سه روز نیز ادامه خواهد یافت و امیدواریم که هادی پور نیز در این مسابقات بدرخشد و دوباره روی سکوی قهرمانی قرار گیرد.

وی بیان کرد: خوشبختانه آرمین هادی پور در دومین دوره مسابقات گرند پری ۲۰۱۹  در ژاپن  موفق شد عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره این مسابقات را به خود اختصاص دهد و شانس خود را برای حضور در رقابت های المپیک ۲۰۲۰ افزایش دهد.

وی خاطرنشان کرد: سومین دوره مسابقات تکواندو گرند پری ۲۰۱۹  در بلغارستان  G۴ می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و یکهزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

آرمین هادی پور متولد ۱۳۷۳ شهرستان رشت است و تاکنون مقام‌های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که می‌توان به کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ انگلیس، مدال طلای گرند پری انگلیس، مدال طلای مسابقات بین المللی اردن ، مدال طلای المپیک آزمایشی ریو، مدال نقره قهرمانی جهان، دو مدال قهرمانی آسیا (یک مدال طلا و دیگری برنز که مدال طلا برای اولین بار در تاریخ تکواندو ایران به دست آمده)، سه مدال طلا یونیورسیاد، یک مدال نقره جام جهانی، یک مدال نقره گرند پری، مدال طلای گرند اسلم، مدال نقره گرند پری روسیه و مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۱۹ آسیا اشاره کرد.

۷۲۸۵ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.