به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که غروب شنبه بین تیم های سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک برگزار شد ، دو تیم در نهایت به نتیجه تساوی بدون گل دست یافتند تا تیم سپیدرود پس از سه پیروزی متوالی ، به یک تساوی خانگی دست یابد.

این مسابقه از هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، در ورزشگاه سردارجنگل رشت ، در یک هوای ابری و بارانی و در حضور حدود سه هزار تماشاگر برگزار شد.

در جریان این بازی و در نیمه اول، هر دو تیم سپیدرود و آلومینیوم اراک بازی سرد و کسل کننده ای را از خود به نمایش گذاشتند و هیچ یک از دو تیم نتوانستند موقعیت جدی را روی دروازه هم خلق کنند تا این نیمه بدون هیچگونه موقعیت گلی به پایان برسد.

در نیمه دوم این دیدار که با بارش باران نیز همراه بود، سپیدرود رشت با حمایت طرفدارانش بازی را هجومی آغاز کرد و در نقطه مقابل، تیم آلومینیوم نیز بر بازی سرعت داد و هر دو تیم یک بازی هجومی را در این نیمه به نمایش گذاشتند اما نتوانستند به گلی دست یابند تا در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیب مهدی اسلامی، مهیار نوری، امید سام‌کن، ساسان شیرمردی، هومن ربیع‌زاده، محمدرضا زینال‌خیری، میثم فردوسی، مجتبی محبوب مجاز، محمد دادرسی، نوید حیدری و ایمان شوریابی به مصاف تیم آلومینیوم اراک رفت. همچنین تیم فوتبال آلومینیوم اراک با ترکیب سجاد بیرانوند، میثم مجیدی، علی گودرزی، رامتین سلیمان زاده، امیرحسین جدی ، سیدمهدی حسینی، حمید نعمتی، محمد علی‌نژاد، میلاد قربان زاده ، سعید خردمند و سیدمیثم آقایی رو در روی سپیدرود قرار گرفت.

قضاوت این دیدار را جواد رحیم زاده با کمک های حامد صفایی و عدنان پیروی بر عهده داشتند که در جریان این بازی، مهیار نوری و هومن ربیع زاده از تیم فوتبال سپیدرود رشت ، علی گودرزی و سعید خردمند از تیم آلومینیوم اراک کارت زرد دریافت کردند.

پیش از این بازی و تا پایان هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است ، آلومینیوم اراک با کسب ۱۱ امتیاز در مکان پنجم و تیم سپیدرود رشت با کسب ۱۰ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار داشتند.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.