به گزارش خبرنگار ایرنا، علی باستی روز شنبه در حاشیه برگزاری نشست تخصصی شکل گیری و توسعه کسب و کارهای حوزه صنایع خلاق در پارک علم و فناوری استان گیلان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در تشریح تفاوت کسب و کارهای سنتی با جدید اظهار داشت: در کسب و کارهای جدید ، نیروی انسانی به عنوان ارزش نیست اما در کسب و کارهای نو، انبار، محصولات ، نیروها و غیره به عنوان ارزش به شمار می روند.

وی با بیان این که در کسب و کارهای نو، ارزش آفرینی مهم است، افزود کسب و کارهای نو، خیلی سریع ، بدون نیاز به امکانات خاص می تواند چند برابر شود که این مهم جزء قابلیت های خوب کسب و کارهای نو است.

باستی تصریح کرد: کسب و کارهای سنتی محدود به زمان و مکان است اما کسب و کارهای نو به ساعت محدود نمی شود و در هر ساعتی از شبانه روز می توان به فعالیت پرداخت.

وی با تاکید بر این که گیلان می تواند در صنایع خلاق پیشرو باشد.خاطرنشان کرد: ثبت رشت در یونسکو به عنوان شهر خلاق خوراک یکی از این ظرفیت هاست که بایستی از آن حداکثر بهره را برد.

رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان  ضمن پیشنهاد راه اندازی کارخانه نوآوری خاطر نشان کرد: شتاب دهنده های حوزه صنایع خلاق نداریم که این مهم بایستی جزء برنامه های ما باشد.

نشست تخصصی شکل گیری و توسعه کسب و کارهای حوزه صنایع خلاق امروز شنبه در پارک علم و فناوری استان گیلان برگزار شد.

۷۲۸۶ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.