رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از درخشش دختران خردسال گیلانی در رقابت های قهرمانی کشور، پسران این استان نیز  موفق به کسب سه مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

محسن سترگی افزود:  در جریان این رقابت ها  در تهران ، تیم تکواندو خردسالان پسر استان گیلان با این تعداد مدال و کسب ۲۰۵ امتیاز، رتبه پنجم کشور را نیز کسب کرد.

وی ادامه داد: در این رقابت ها و در بخش مسابقات قرآنی، ابوالفضل صحن سرای ورزشکار شایسته استان گیلان  مقام نایب قهرمانی این رقابت ها  و مدال نقره مسابقات قرآنی تکواندو خردسالان را برگردن آویخت.

وی بیان کرد: همچنین این ورزشکار شایسته و با اخلاق استان گیلان در بخش مبارزه نیز  در وزن دهم (۵۲+ کیلوگرم) پس از ورزشکاری از استان قزوین با کسب مقام نایب قهرمانی کشور دومین مدال نقره این رقابت ها را تصاحب کرد.

رئیس هیات تکواندو گیلان اضافه کرد: در رقابت های وزن اول ( ۲۶- کیلوگرم)، فرهام حسنی دورودخانی دیگر تکواندوکار گیلانی پس از ورزشکارانی از استان های تهران و فارس مقام سوم و مدال برنز را کسب کرد.

سترگی خاطرنشان کرد: همچنین در رقابت های وزن هفتم (۴۴- کیلوگرم) ابوالفضل لشکریانی دیگر تکواندوکار شایسته گیلانی حاضر در مسابقات خردسالان کشور توانست پس از ورزشکاری از مازندران روی سکوی نایب قهرمانی قرار گیرد و مدال نقره را به دست آورد.

وی یاداور شد: پیش از این نیز  در رقابت های تکواندو قهرمانی خردسالان دختر کشور  در تهران ، تیم گیلان با کسب دو مدال طلا ، یک مدال نقره و دو مدال برنز موفق به کسب مقام سوم کشور شده بود.

در بیست و هفتمین دوره رقابت‌های قهرمانی خردسالان کشور در گروه پسران ، ۲۷۸ تکواندوکار از ۳۰ استان کشور  به مدت دو روز در تهران با هم به رقابت پرداختند.

۷۲۸۵ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.