رحیم حیدری روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شنا در منطقه ممنوعه و شرایط توفانی و آشنا نبودن به منطقه از مهمترین عوامل مرگ این مرد31 ساله   بوده است.

وی زمان حادثه را عصر روز  جمعه اعلام و اضافه کرد : این شهرستان با  داشتن 37 کیلومتر نوار ساحلی همه ساله در ایام فصل تابستان پذیرای بسیاری از مسافرین و گردشگران است.

به گفته حیدری امسال بر اساس مصوبات و دستوالعمل  ساماندهی سواحل کشور و با تشکیل کمیته های 9 گانه ستاد ساماندهی سواحل این شهرستان ، تعداد سه طرح سالمسازی دریا در مناطق پل چوبی بندرکیاشهر ، انبارسر و عسگرآباد راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: در هر یک از این طرح حدود 50 نفر از عوامل امداد و نجات ، انتظامی ، هلال احمر و...مستقر شده اند ، ضمن آنکه تعداد 20 نقطه خطر آفرین نیز در سواحل بخش بندرکیاشهر این شهرستان شناسایی شد.

حیدری با بیان اینکه با نصب هشدار در مناطق خطر آفرین و شنا ممنوع از مسافرین و گردشگران خواسته شده تا از شنا کردن در این مناطق خودداری کنند افزود: انتظار می رود کلیه مسافران و عموم مردم این هشدارها را جدی بگیرند و از شنا در نقاط خطر آفرین و ممنوعه خودداری کنند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان واقع شده است.

7287 /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.