به گزارش خبرنگار ایرنا در پایان این رقابت ها ، تیم بسکتبال نوجوانان گیلان با کسب سه پیروزی متوالی و بدون شکست مقام نخست رقابت های منطقه دو کشور را به خود اختصاص داد و تیم توابع تهران نیز با دو پیروزی و یک شکست در مکان دوم این مسابقات قرار گرفت.

عصر جمعه در روز پایانی این مسابقات و در بازی های انجام شده  ابتدا تیم های بسکتبال نوجوانان البرز و توابع تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم توابع تهران در یک بازی برتر با نتیجه ۸۱ بر ۷۲ حریف خود را شکست داد.

هر دو تیم  بسکتبال نوجوانان توابع تهران و البرز پیش از این بازی ، یک پیروزی و یک شکست داشتند و هر تیم برای صعود از این گروه ، نیازمند کسب پیروزی در این مسابقه بود که در نهایت تیم توابع تهران با ۹ امتیاز اختلاف حریفش را مغلوب کرد تا در مکان دوم این منطقه قرار گیرد.

همچنین در دیدار پایانی مسابقات بسکتبال منطقه دو کشور، تیم های گیلان و قزوین رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بسکتبال نوجوانان گیلان موفق شد با نتیجه ۵۸ بر ۵۵ برابر حریف خود به پیروزی دست یابد تا در هر سه دیدار این مسابقات، برابر حریفانش به برتری دست یابد و مقام نخست را به خود اختصاص دهد.

با توجه به اتمام رقابت های بسکتبال منطقه دو نوجوانان پسر کشور، تیم های گیلان و توابع تهران به ترتیب با کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی این منطقه، به مرحله نهایی رقابت های بسکتبال نوجوانان پسر کشور صعود کردند.

در رقابت های بسکتبال منطقه دو قهرمانی نوجوانان پسر کشور، تیم های گیلان ، البرز ، قزوین و توابع تهران  به مدت سه روز و به صورت دوره ای در مجموعه ورزشی شش هزارنفره شهدای رشت با هم به رقابت پرداختند.

۷۲۸۵  /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.